Download de Mediakit

Deel Korfbaloefenwedstrijden.nl

Wil je alle korfballers op de hoogte brengen van dit leuke idee? Download de mediakit en plaats Korfbaloefenwedstrijden.nl op de verenigingswebsite van je eigen vereniging. Deel de website via facebook, instagram en gebruik de hashtag #korfbaloefenwedstrijden

Samen zorgen we ervoor dat alle teams uit heel korfballend Nederland & België een team vinden om tegen te oefenen. En een scheidsrechter heeft die de wedstrijd wilt begeleiden!

Korfbaloefenwedstrijden.nl

Download Mediakit

De Mediakit bestaat uit een publicatiebericht dat je op de verenigingswebsite kan plaatsen. Daarnaast beschikt het over logo’s en afbeeldingen die de publicatie kunnen versterken.

• Tekst voor op de website/facebook
  • Afbeelding voor bij het bericht.
  • Logo/afbeelding voor plaatsing op de website.
  • link a.u.b. door naar korfbaloefenwedstrijden.nl OF oefenwedstrijden.com

De inhoud

Beste korfbalvrienden!

www.korfbaloefenwedstrijden.nl kan je helpen!

De nieuwe website korfbaloefenwedstrijden.nl is een platform waar heel korfballend Nederland & België zijn oefenwedstrijden op kan plaatsen. Je kan zoeken naar een tegenstander OF juist gevonden worden. Je plaatst namelijk eenvoudig en snel je eigen oefenwedstrijden online.

• Zoek op leeftijd (bijv; senioren, junior etc)
  • Zoek op niveau (bijv; A-hoofdklasse, C-2e klasse, dameskorfbal)
  • Zoek op locatie (gebruik de kaart voor een wedstrijd bij jou in de buurt)
  • Zoek naar een scheidsrechter
  • Wordt gevonden door scheidsrechters
  • Gebruik je clublogo en kies een oefenwedstrijdfoto

Geen gedoe meer met eindeloos mailen, facebooken, en tegen de tegenstanders oefenen waar je ‘altijd’ al tegen oefent. Gebruik de kaart functie om wedstrijden in de buurt van je eigen vereniging te vinden. Of filter op niveau’s om de perfecte weerstand te vinden.

Scheidsrechter

Ben je een scheidsrechter, en vind je het leuk om ook ‘buiten de deur’ te fluiten? Meld je dan nu aan als scheidsrechter. Creëer een eigen profielpagina waarop jij aangeeft waar je specialiteiten en ervaringen liggen. Bijvoorbeeld ervaring met de schotklok, internationaal, met een assistent of alleen jeugd etc. En, vergeet je profielfoto niet te plaatsen.

Het voordeel is dat andere verenigingen je vanaf nu kunnen vinden EN benaderen als scheidsrechter! Daar tegenover staat dat jij als scheidsrechter ook door de lijst met wedstrijden kan scrollen. Sommige wedstrijden hebben als TAG aangegeven nog een scheidsrechter te zoeken. Jij kan zelf verenigingen benaderen om ze te helpen met de arbitrage!

Via deze weg, helpen en werken we samen naar een sterk oefenprogramma voor iedereen!

Een poging wagen? Kijk dan op www.korfbaloefenwedstrijden.nl, maak een (verenigings)account aan  en plaats je oefenwedstrijden! Aangeboden (vaak een thuiswedstrijd) of gezocht (vaak een uitwedstrijd).

Veel oefenplezier!

Ps; vragen of opmerkingen? Neem contact op via info@korfbaloefenwedstrijden.nl

Contact

Neem via het onderstaand formulier contact op met de initiatiefnemers van Korfbaloefenwedstrijden.nl